Verkostomaisesti tuotetut ohjauspalvelut ja niiden arviointi. Tutustun oppilaitos-osaamiseen kuuluvan harjoittelun sisältöinä opintojen-ohjauksen sisällön painotuksiin, käytäntöihin,
työnjakoon. Minua kiinnostaa myös ura-ohjauksen näkökulma eri
kouluasteilla. Opin tunnistamaan - hope - toimintamuodot: palautteen pohjalta aikaansaadut, joustavat ja uudistavan tason kaikkine ulottuvuuksineen. Tärkeintä on se, miten ohjauspalvelut näkyvät ja tuntuvat asiakkaille, ohjattaville, oppilaille ja opiskelijoille. Nämä asiat ovat sidoksissa palveluiden järjestelyihin, työnjakoon ja vastuisiin.
Nopeaa toimintaa: lähetin suunnitelmani tänään 16.11 klo 20.26 ja sain hyväksynnän klo 21.18. Yritän olla yhtä rivakka tämän diilin kanssa.
Tämä on se VOP:
Nopeaa toimintaa: lähetin suunnitelmani tänään 16.11 klo 20.26 ja sain hyväksynnän klo 21.18. Yritän olla yhtä rivakka tämän diilin kanssa.
Tämä on se VOP:
VOP -malli ohjauspalveluiden tuottamiseen. Lähde
http://peda.net/veraja/jyu/ktl/vop |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.